עברית English
 

מרכז שרות ותמיכה


אינטרסק טכנולוגיות מפעילה מוקד שרות ותמיכה טלפוני ממוחשב המאוייש בכל שעות הפעילות ואף מעבר (עפ"י סוג חוזה השירות). כל תקלת שרות מבוקרת ומטופלת עד לסגירתה במסגרת זמני התגובה המתאימים.

בעזרת מוקד זה אנו יכולים לתת מענה לכל לקוחותינו ע"י תמיכה מהירה בהשתלטות מרחוק ע"י
תוכנות יעודיות בהתאם לסוג השרות הנרכש וזמני התגובה שהוגדרו מראש ללאצורך בהגעת טכנאי לאתר הלקוח  ובכך לחסוך עלויות נוספות.

שעות פעילות מוקד התמיכה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00


טלפון למרכז השירות הלקוחות

טלפון: 1599-50-77-90 שלוחה 4

מייל:
support@support.co.il






(חובה)
(חובה)
(חובה)
(חובה)